![PDF) Ter Maten-Speksnijder, A.J. & J. De Lange. (2014).WHAT, SO WHAT en NOW WHAT? Een kwalitatief onderzoek naar de leermogelijkheden in reflectieve casestudies van casemanagers dementie in opleiding. Nederlands-Vlaams wetenschappelijk tijdschrift ... PDF) Ter Maten-Speksnijder, A.J. & J. De Lange. (2014).WHAT, SO WHAT en NOW WHAT? Een kwalitatief onderzoek naar de leermogelijkheden in reflectieve casestudies van casemanagers dementie in opleiding. Nederlands-Vlaams wetenschappelijk tijdschrift ...](https://i1.rgstatic.net/publication/277285894_Ter_Maten-Speksnijder_AJ_J_De_Lange_2014WHAT_SO_WHAT_en_NOW_WHAT_Een_kwalitatief_onderzoek_naar_de_leermogelijkheden_in_reflectieve_casestudies_van_casemanagers_dementie_in_opleiding_Nederlands-Vlaams/links/5caeddcb4585156cd78f6c8b/largepreview.png)
PDF) Ter Maten-Speksnijder, A.J. & J. De Lange. (2014).WHAT, SO WHAT en NOW WHAT? Een kwalitatief onderzoek naar de leermogelijkheden in reflectieve casestudies van casemanagers dementie in opleiding. Nederlands-Vlaams wetenschappelijk tijdschrift ...
![KLRE beroepsgericht schrijven case study verpleegkunde jaar 1 - Beroepsgericht schrijven - Stuvia NL KLRE beroepsgericht schrijven case study verpleegkunde jaar 1 - Beroepsgericht schrijven - Stuvia NL](https://www.stuvia.com/docpics/5bdffe9ae6308_473338.jpg)
KLRE beroepsgericht schrijven case study verpleegkunde jaar 1 - Beroepsgericht schrijven - Stuvia NL
Een meervoudige casestudy naar de invloed van responsiviteit van een evaluatie via standaardisatie op de gezamenlijke uitgevoerd
Casestudy naar community-factoren en hogere denkvragen in een verpleegkundige leeromgeving ingezet als Learning Community Case s
![verpleegkundige methodiek en vaardigheden deel 1 samenvatting - VERPLEEGKUNDIGE METHODIEK EN - Studocu verpleegkundige methodiek en vaardigheden deel 1 samenvatting - VERPLEEGKUNDIGE METHODIEK EN - Studocu](https://d3tvd1u91rr79.cloudfront.net/5741153ff92365b9d9075390df39d5de/html/bg1.png?Policy=eyJTdGF0ZW1lbnQiOlt7IlJlc291cmNlIjoiaHR0cHM6Ly9kM3R2ZDF1OTFycjc5LmNsb3VkZnJvbnQubmV0LzU3NDExNTNmZjkyMzY1YjlkOTA3NTM5MGRmMzlkNWRlL2h0bWwvKiIsIkNvbmRpdGlvbiI6eyJEYXRlTGVzc1RoYW4iOnsiQVdTOkVwb2NoVGltZSI6MTY3NzM1NjYwMH19fV19&Signature=g0e-1BSn4JSdisgotCfRoVt8tA3olxpZygcAHvA40gL-tBAOgevMdqnXCI4PveHIM986f074ptWqjwcxbhT9UaYaePss2aGkQO8ZKoGbvXjSGj77wCaWBKulry-9PL7TVBLDkOdP0QJqJ9VUYqgZnPCQ8dbpudrddN-Sp8pnbdG9lwZP4~7gvZwyC7br~ID2Yu8Ef0MFWRrW7NPG~wPAaaXUIedkmaAkw83iUpwar8yvJ83ej1FAYWL0anGldGV4BRqr1SSX50tIuLVS~QjC5zUW063A43KY8CCdtfKBie2GtaZCQrlRGpFtlkP4vlDKSoTkHyjKigsz1bvNgza0lg__&Key-Pair-Id=APKAJ535ZH3ZAIIOADHQ)
verpleegkundige methodiek en vaardigheden deel 1 samenvatting - VERPLEEGKUNDIGE METHODIEK EN - Studocu
Casestudy naar community-factoren en hogere denkvragen in een verpleegkundige leeromgeving ingezet als Learning Community Case s
![Samenvatting verpleegkundige planning en uitvoering - Samenvatting Verpleegkunde Beroepsprofiel - Studeersnel Samenvatting verpleegkundige planning en uitvoering - Samenvatting Verpleegkunde Beroepsprofiel - Studeersnel](https://d20ohkaloyme4g.cloudfront.net/img/document_thumbnails/e150eed9a0b9ba18efd7195e1f5f2699/thumb_1200_1698.png)